Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε αλλοδαπών. Υπάρχουν, όμως, περιπτώσεις προϊόντων των οποίων καθυστερεί ο εκτελωνισμός ή η μεταφορά, με αποτέλεσμα η παραγγελία να μην μπορεί να ολοκληρωθεί κατά τα συμφωνηθέντα. Σε μια τέτοια περίπτωση, η ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε επικοινωνεί μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος και ιδίως να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Ανωτέρα βία: Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Αδυναμία Επικοινωνίας: Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία επικοινωνίας, που έχετε καταχωρήσει, δεν είναι σωστά ενημερωμένα.